קפסולות נטול קפאין – להרגיש עם ולהיות בלי

מי מאתנו לא אוהב קפה טרי ומשובח? חלקנו אוהבים קפה כל כך, עד שהיינו שמחים לשתות כמה וכמה כוסות מדי יום. כמובן שזה לא הדבר הכי בריא שיש ולא חסרים גם אנשים שהקפאין אינו משפיע עליהם בצורה מיטבית, ולכן יש פתרון מצוין – קפסולות קפה נטול קפאין. בואו ננסה להבין מה זה אומר בדיוק, איך מכינים את הקפה הזה ומה היתרון הגדול של המוצר הזה.

מהן קפסולות נטול קפאין?

קפסולות קפה נטול קפאין הן למעשה קפסולות המכילות קפה ללא קפאין או עם כמות זניחה של קפאין ומציעות לחובבי קפה הזדמנות ליהנות מהטעם העשיר של קפה ללא ההשפעות הממריצות.

כיצד מייצרים אותן?

קיימות מספר שיטות לנטרול קפאין, ביניהן תהליך המים השוויצרי, שיטות המבוססות על ממיסים כמו אתיל אצטט או מתילן כלוריד ושיטת הפחמן הדו חמצני . כל אחת מהשיטות כוללת השריה של הפולים בתמיסה ולאחר מכן שטיפה וייבוש שלהם. שיטת הפחמן הדו חמצני נחשבת לאחת הטובות ביותר, שכן היא שומרת בצורה טובה יותר על הטעמים הטבעיים של הקפה.

האם הקפה שומר על איכותו?

האיכות של קפסולות קפה נטול קפאין עשויה להשתנות בהתאם לגורמים כמו פולי הקפה, השיטה לנטרול הקפאין ותהליך הקלייה. קפסולות נטול קפאין איכותיות עשויות בדרך כלל מפולי ערביקה מובחרים הידועים בטעמים עשירים. מומלץ לבחור קפה של חברה מקצועית שיודעת לשמור על איכות הקפה בתהליך.

למי זה מתאים?

קפסולות קפה נטול קפאין מתאימות לכל מי שמעוניין להפחית בצריכת קפאין. נשים בהריון שרוצות להימנע, אנשים שאוהבים לשתות הרבה קפה ורוצים להימנע מכמות מופרזת החל מהכוס השלישית, מי שאוהב לשתות קפה לפני השינה ולא רוצה לפגום באיכותה ובאופן כללי מי שמעריך את הטעמים של קפה איכותי ומשובח.