איך להפתיע את בן או בת הזוג?

איזה כיף להפתיע את בן או בת הזוג, ברוב המקרים אנחנו מחכים ליום מיוחד כדי להפתיע אותם כמו יום השנה או יום ההולדת. סוגרים מסעדה איכותית, קונים מתנות יקרות או יוצאים לערב רומנטי ומשלבים ביקור ביקב מומלץ בצפון. אך יותר ויותר זוגות מביני את החשיבות של השמירה על התשוקה במערכת היחסים ביניהם לאורך השנה באופן שוטף. איך תצליחו לשמור על הגחלת? מה תוכלו לעשות גם התקציב לוחץ מעט ואיך להפתיע את החצי השני מבלי הרבה מאמץ.

זמן איכות והתייחסות

רבים חושבים שנשים מעריכות יותר זמן איכות משותף ושימת לב מאשר גברים. אך הדבר לא מדויק, גברים גם הם אוהבים כשמתייחסים אליהם, בעצם כל אדם בכל גיל, זו רק מעטפת קשיחה שהם עוטים על עצמם כדי להראות מחוספסים יותר – גבריים יותר. הזמינו את החצי שלכם לדייט ספונטני, בית קפה או בר שכונתי יכולים לעשות את העבודה נהדר. אם יש ילדים קטנים בבית ולא מצאתם בייביסיטר זמינה, אתם יכולים ליצור אווירה בבית, בקבוקי בירה, קצת נשנושים בצד, מוזיקת רקע (ולכבות את הטלוויזיה) ויש לכם אפשרות לדייט ביתי נעים.

בנאלי או לא, פרחים

כמה שזה מצחיק לחשוב על פרחים כדי להפתיע את בת הזוג, הרבה זוגות נשאבים כל כך לשגרה שהם לא חושבים בכלל על פרחים למעט יום הולדת או יום נישואין. הפתיעו את בת הזוג שלכם בזר פרחים באמצע השבוע, ללא סיבה כלל. הוסיפו פתק קטן עם כמה מילים כמו "אני אוהב אותך", "שיהיה לך אחלה יום" או אפילו "סתם כי חשבתי עליך" והיא תזכור את זה לכל כך הרבה זמן.

תכתבו מכתב, ממש כמו פעם

במהלך השגרה אנחנו נשאבים למשימות השוטפות, החוגים של הילדים, ארוחות, קניות, ניקיונות, לטייל עם הכלב ועוד מטלות רבות נוספות. תוכלו להפתיע את בן או בת הזוג עם מכתב קטן בו אתם כותבים להם כמה אתם מעריכים ומוקירים את פועלם. אם לא כתבתם אחד כזה עד היום תופתעו בעצמכם לגלות כמה החצי השני שלכם יופתע כשקרא מכתב שכזה.