מתכוני פשטידות לשבועות שכולם אוהבים

חג השבועות הוא הזמן המושלם לפשטידות טעימות ואם אתם מארחים השנה אז לגמרי שווה לפרגן עם כמה אפשרויות על השולחן. הנה כמה מתכוני פשטידות לשבועות ששווה להכיר, כולל מתכונים שמתאימים לילדים ולמי שקצת פחות מתחבר לגבינות.

קיש פלפלים

המתכון הנהדר הזה משלב בין גבינות איכותית לבין המתיקות הטבעית של פלפלים. הוא הולך מצוין עם תיבול של תימין, רוזמרין ועשבים באופן כללי והמרקם שלו מלמעלה הוא קראנצ׳י ופריך במיוחד. מתכון שרוב המבוגרים מתחברים אליו בקלות ובדרך כלל גם ילדים אוהבים.

פשטידת פטריות, תירס, גמבה וזיתים – מושלם לילדים

השילוב המנצח בין ירקות שילדים אוהבים למיקס עשיר של גבינות. התוצאה היא פשטידה שילדים אוהבים מיד ובלי בעיות וכמובן שגם רוב המבוגרים. אם רוצים מנה קצת בריאה יותר אפשר להחליף את הקמח הלבן במתכון לקמח מלא.

פשטידת קישוא וגזר

מתכון פשוט ומהיר להכנה, ומלבד גזרים, בצלים וקישואים צריך רק גבינות, ביצים ותבלינים. את המיקס אפשר להכין בתוך רבע שעה עד 20 דקות לכל היותר ולאחר מכן 40 דקות אפייה בתנור יספיקו ויפנקו אותנו במאפים מושלמים וטעימים.

פשטידת בצל ללא גבינות

אפשר למצוא לא מעט מתכוני פשטידות לשבועות ללא גבינה במרכיבים לאלו קצת פחות מתחברים. המתכון הזה הוא פשוט וקל להכנה ומלבד בצלים צריך רק תפוחי אדמה, ביצים, שמן ותבלינים. את כל התערובת הזו אופי במשך 45 והתוצאה היא מאפה פשוט מושלם שגם אלו שכן אוהבים גבינות ישמחו לקחת ממנו ביס או שניים.

פשטידות הן הלב של חג השבועות

אז למה דווקא מתכוני פשטידות לשבועות? כי פשטידות הן טעימות, קלות להכנה ומגלמות בתוכן את כל רוח החג כולה. שיהיה חג שמח ובתאבון!

מרחבי הרשת:

מטרנה בשיתוף פעולה עם עמותת ער"ן – מוקד לתמיכה רגשית עבור הורים