סופר פוד מתחת לאף

עשו לעצמכם הרגל לאכול בכל יום לפחות חופן אגוזים אחד ותצליחו לספק לגופכם סופר פוד עשיר ברכיבים מזינים וחשובים. אם חשבתם עד היום שכדאי להימנע מאגוזים בגלל ערך קלורי גבוה – אנחנו כאן בשביל להסביר על אגוזים בריאים ולהציע שילובים מיוחדים עם אגוזים בתפריט. לא נמצא בקלות עוד מאכל שיש לו כל כך הרבה סגולות בריאותיות טובות. צריכה יומיומית קבועה של אגוזים מעניקה לגוף נוגדי חמצון, מפחיתה את רמת הכולסטרול, תגרום לתחושת שובע ותקטין את הסיכון למחלות לב. אגוזים ערך תזונתי מלא מנה יומית של אגוזים כוללת כ-10 יחידות. אם תקפידו לצרוך בכל יום אגוזים בריאים תצליחו לספק לגוף נוגדי חמצון איכותיים. אגוזי מלך מספקים לגוף יותר נוגדי חמצון מכל אגוז אחר כך שאלו הם אגוזים בריאים וכדאי לשלב אותם בתפריט. רשימת סופר פוד לא תהיה שלמה ללא אגוזי מלך במיקום גבוה בראש הרשימה! אגוזים בריאים על אף הערך הקלורי הגבוה שלהם בגלל שהם מכילים כמות גדולה של חלבון, סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים. זהו סופר פוד נגיש וטעים שאינו כולל גלוטן או לקטוז. מדוע כדאי לאכול אגוזים באופן קבוע? מחקרים בתחום התזונה גילו קשר ישיר בין צריכה קבועה של אגוזים בריאים במסגרת תפריט סופר פוד לבין הפחתה של הסיכון להתפתחות של מחלות לב, אבני מרה, סכרת וסוגים מסוימים של סרטן. תופתעו לגלות שלמרות אותם מחקרים ולמרות פרסום רב של מידע אודות אגוזים ערך תזונתי, רוב האנשים אינם צורכים כמות מספקת של סופר פוד אגוזים. איך ייתכן שרוב האנשים לא אוכלים מספיק אגוזים? מאכלים מיוחדים עם אגוזים הם חלק בלתי נפרד מהתפריט שלנו. אנחנו משלבים אגוזים בקינוחים, ממרחים מתוקים, סלטים וגם כחטיף בפני עצמו. הבעייתיות באותם מאכלים מיוחדים עם אגוזים היא שימוש באגוזים קלויים. תהליך הקלייה פוגע בצורה משמעותית באיכות של נוגדי החמצון. בדיקת אגוזים ערך תזונתי לאחר תהליך הקלייה תגלה ירידה משמעותית. על מנת ליהנות מהערך התזונתי המלא של האגוז עלינו לצרוך אותו בצורתו הטבעית ללא קלייה. אגוזים ערך תזונתי במאכלים מיוחדים עם אגוזים ערב טעימות יין וגבינות ולחמים מיוחדים עם אגוזים הוא הזדמנות להזין את הגוף בסופר פוד מובחר. שלבו אגוזים טריים בסלטים ובפלטת הגבינות. תופתעו לגלות שהאגוזים משתלבים נהדר עם הטעמים של הגבינות ואף מדגישים אותם. מאכלים מיוחדים עם אגוזים טריים יתבססו על שילוב בין פירות טריים לבין אגוזים. כדאי לזכור שהאגוז הכי בריא במצבו הטבעי. הימנעו מכל פעולה שכוללת חימום של האגוז. האם זה משמין? אם הדאגה הקלורית מונעת מכם לאכול אגוזים – כדאי שתדעו שיש לאגוזים את היכולת לעורר תחושת שובע. חיפש מידע על אגוזים ערך תזונתי גבוה יגלה לכם שהם מומלצים בתפריטי דיאטה מכל הסוגים. כל עוד מקפידים על אכילה מתונה אין סיבה לדאגה. עוד מרחבי הרשת: בפנטן – להגן על עור תינוקך יורם קראוס – "טכנולוגיה חדשה תאפשר לנו להשתפר כבני אדם" עולם הדיגיטל כבר לא מספיק טוב עבור מותגים ולקוחות – כתבה מאת יורם קראוס