משקאות חורף על בסיס אגוזים

החורף הישראלי מאופיין בקור, בגשמים, ברוחות צוננות ועוד. בתקופה אפורה כזאת גובר החשק להישאר בבית ולהתפנק בשלל פינוקי חורף מהנים. אחד הפינוקים המועדפים על רבים היא אכילת ושתיית מאכלים מחממים ומנחמים, וכאלו אשר נעים מאוד לאכול כאשר נמצאים לבד או בחברת המשפחה. לעיתים, מזמינים חברים לערב משחקים, או ערב בילוי משותף וזאת הזדמנות מצוינת לשלב משקה מיוחד בתחילת הערב או במהלכו. כאשר מדברים על משקאות חורפיים מתכוונים למספר סוגים. יש משקאות חריפים אשר מטבעם מחממים את האיברים, יש משקאות חריפים כמו פונץ' המגישים אותם כשהם חמים. שני סוגים אלו משפיעים מאוד על מצב הרוח ויוצרים אווירה טובה במקום.

משקאות משובחים וקלים להכנה

משקאות מסוג אחר הינם קלילים יותר ללא אלכוהול או עם כמות מינימאלית של אלכוהול בתוספת מרכיבים שונים. כאלו הם משקאות חורף על בסיס אגוזים.  פרנץ' אגוזים הוא אחד המשובחים והנפוצים בעולם. ניתן להכינו עם אבקה משובחת הנמכרת לרוב באריזות של 1 ק"ג. האריזה הינה הרמטית, ולכן, האבקה נשמרת טרייה כל העת. אורך חיי המדף שלה הוא רב. מכמות כזאת ניתן להכין מספר רב של כוסות פרנץ' קפה אגוזים. אופן ההכנה קל ומיידי. זוהי אבקת אינסטנט אשר מוסיפים לה מים חמים ו/או חלב ומרכיבים נוספים לפי הטעם. כך, שמרגע הכנתה ועד להגשתה או שתייתה הזמן קצר מאוד. בעת אירוח רב משתתפים יש לכך יתרון רב.

המשקה מבוסס על טעם אגוזים משובחים. האבקה מופקת בתהליך קפדני הנועד לשמור על איכות האגוזים, וכך, הטעמים החזקים נשמרים ומועברים היטב למשקה עצמו. הייצור נעשה בתנאי בקרה גבוהים כיאה למוצר טבעי אותו צורכים בני אדם. משקה פרנץ' אגוזים הוא אחד מתוך סדרת משקאות חורף כאלו המבוססים על טעמים אחרים. ניתן למצוא פרנץ' ונילה שאף הוא פופולארי מאוד וגם מתאים לעונה החורפית. כשמו כן הוא, מבוסס על טעם וניל. משקאות באותה קטגוריה הם שוקולטה, אבקת קקאו ואחרים שגם הם מגיעים בצורת אבקה מתאימה ואופן הכנתם קל ומהיר. ניתן למצוא גם צ'אי סיני המסופק על ידי החברה באבקה או בשקיקים מתאימים.

את כל המשקאות הללו ניתן להגיש ובכך לגוון. סביר להניח, כי רבים מהאורחים ו/או הסועדים יעדיפו משקה פרנצ' אגוזים בגלל טעמו המשובח, ומאחר והוא נחשב למשקה מעדן. בעידן שבו האנשים עסוקים עד מאוד בעבודה, בניהול בית, בטיפול בילדים, ולעיתים, גם בהורים מבוגרים, יש חשיבות לשימוש במזון מהיר כולל משקאות. אבקת פרנץ' אגוזים איננה יוצאת דופן בכך, ואף מועדפת בגלל טעמה המשובח והיתרונות הנוספים שלה. מומלץ לרכוש אותה אצל משווקים בעלי מוניטין המוכרים מוצרי ומרכיבי מזון נוספים להכנה מהירה. לעסקים דוגמת בתי קפה ואחרים המזמינים כמויות גדולות, ניתן לבצע הובלה למקום. אנשים פרטיים יכולים, כמובן, לרכוש את האבקה באתר האינטרנט של החברה.

מרחבי הרשת:
עופר איתן – סרטונים ומידע בערוץ יוטיוב