תוספי מזון – לתת לגוף את מה שחסר

תוספי מזון נועדו כדי להשלים לגוף שלנו את החומרים התזונתיים שהוא אינו מקבל מהתפריט היום יומי שלנו. אז נכון שכולנו אמורים לאכול פירות וירוקות, חלבונים, פחמימות, ברזל, ויטמינים וסידן מדי יום אבל במציאות הטעמים של כולנו שונים וישנם מאכלים שאנחנו פשוט לא מסוגלים להכניס לפה. כל אחד מחסיר מהגוף שלו חומרים תזונתיים שונים ובדיוק לשם כך נוצרו תוספי מזון שאמורים לתת לגוף שלנו את מה שחסר לו. תוספי מזון יכולים מאוד לסייע ולהגביר את חילוף החומרים ולשפר את המערכות בגוף אך גם הם אינם מחליפים תפריט בריא ומאוזן. כשמם כן הם, תוספי המזון אמורים להיות תוספת ולא להחליף לגמרי את תפריט המזון הקפדני והמבוקר שאנחנו אוכלים בכל יום.

תוספי מזון לילדים

אומנם יש הרבה מאוד מבוגרים שאינם יכולים להעיד על עצמם שהם אוכלים בריא ולפי תפריט מסודר אבל הבעיה הגדולה יותר קורית אצל ילדים. תפריט מאוזן לילדים כולל מזונות שילדים לא תמיד אוהבים ותוסיפו לכך את הסוכרים והמתוקים שהילדים שלנו כל כך אוהבים לאכול ותקבלו תפריט לא בריא, רווי בחומרים משמינים וחסר חומרים תזונתיים. ילדים שנמצאים בגדילה חייבים להזין את גופם בויטמינים ומינרלים ותוספי המזון אמורים להשלים אותם ולאפשר לילדים גדילה וצמיחה בריאה וחזקה. תוספי מזון לילדים מגיעים בצורות של סוכריות, ממתקים ושוקולדים והכול כדי שהילדים יסכימו להכניס לגופם את החומרים התזונתיים שהיפכו אותם לבריאים וחזקים.

תוספי מזון לספורטאים

הרבה מאוד ספורטאים ומתאמנים בחדר הכושר משתמשים בדרך קבע בתוספי מזון וזאת על מנת לשפר את כושרם ולחזק את גופם. תוספי מזון עבור ספורטאים לא רק מביאים לתפריט עשיר ובריא יותר אלא גם מאוששים את הגוף מהר יותר ומכינים אותו מצוין לאימון הבא. גם ספורטאים מתחילים כבר יודעים שתוספי מזון אינם תחליף למזונות מסוימים אבל בהיעדר זמן ובהיעדר יכולת להכין את הארוחה הנכונה תוספי מזון יכולים להוות תחליף מצוין. מתאמנים בעצימות גבוה, מתאמנים מקצועיים, מתאמנים חובבים ואנשים שפשוט אוהבים ספורט- יש לכם עוד מרכיב שיסייע לכם להגיע לתוצאות הרצויות.

המאמר מוגש באדיבות טבע קסטל – תוספי מזון טבעיים: https://www.tevacastel.co.il

מרחבי הרשת:

יורם קראוס – המדריך למטפס ההרים המתחיל

עוד מרחבי הרשת:
סיבים אופטיים – האינטרנט המהיר של בזק בינלאומי
סדרות חדשות באתר יס
סרטים מומלצים באתר יס
מכונת קפה מקצועית – מבית נספרסו