מתכונים לשבועות למתחילים

מתכונים לשבועות לרוב יכילו רכיב אחד או יותר של מוצרי חלב כדי להתאים עצמם לאווירת החג ומה הולך טוב יותר עם גבינות ומוצרי חלב מאשר מאפה טרי ופריך? זוהי הסיבה שרוב המתכונים שתמצאו ברשת לחג השבועות יהיו מאפים ממולאים ודחוסים בגבינות וכל טוב, אך אפייה היא לא דבר קל ולא תמיד מתחילים מצליחים להגיע לתוצאות הרצויות בעיקר כאשר מדובר על בצק עלים שידוע כי לא קל לעבוד איתו. בדיוק לשם כך ריכזנו עבורכם מספר הצעות למתכוני שבועות שמתאימים גם למתחילים כך שתוכלו לעשות מאפים ממולאים בגבינות בקלות ובמהירות.

מתכוני שבועות קלים להכנה

  כאמור נשתדל להימנע מבצקי עלים ובצקים אחרים שלהם נדרש קצת יותר ניסיון וטכניקה כדי להוציא משהו טוב וטעים ותמקד במתכונים קלים יותר להכנה.
  • מאפה סמבוסק גבינות ותרד – אחד המאפים הכי טעימים וכיפיים להכנה בחג השבועות הוא סמבוסק תרד וגבינת ריקוטה, אופן ההכנה קל יחסית מדובר על בצק עם שלוש סוגי התפחה אמנם אך אלו קלות מאד לביצוע ומלבד הזמן שכל התפחה והתפחה גובה אין כל קושי להכנה, לסיום אלו אשר מתקשים לבצע את הצורה המשולשת של הסמבוסק יכולים לעשות את הצורה המסורתית והקלה של חצי עגול בה פשוט יוצרים עגול שטוח שמים את המילוי במרכז ומקפלים לחצי.
  • פוקצ'ה גבינות – אין יותר כיף מביס עסיסי של פוקצ'ה שזה עתה יצאה מהתנור, עמוסה גבינות וכל טוב עליה, זוהי מנה מעולה להגיש על שולחן חג שבועות.
  • פיתה לבנה – פיתה דרוזית אמיתית עם לבנה אמנם מצריכה טאבון כדי שתוכלו ליצור אותה באופן מושלם אבל יחד עם זאת אופן ההכנה הוא קל ומהיר ולכן גם מנה זו מומלצת לחג השבועות.
מרחבי הרשת: מטרנה – ויקיפדיה מטרנה – באתר אוסם