מתכונים לפסח שמתאימים גם לצמחוניים

שמחה רבה, שמחה רבה, אביב הגיע, פסח בא…. או שבעצם ממש לא שמחה! לאכול רק מצות מחניקות ממש לא מתאים לכל אחד ולכן פסח ידוע כחג בו נצרכות כמויות אדירות של בשר ודגים אבל מה עם הצמחוניים שבנינו? אם גם הם לא חיים בשלום עם המצות מה יוכלו לאכול?

ריכזנו עבורכם מספר מתכונים צמחוניים כשרים לפסח כדי שגם אתם הצמחונים תוכלו ל"שרוד" את הפסח הזה בלי להיחנק מהמצות.

מתכונים צמחוניים לפסח

  • עוגיות בוטנים – אז אמנם התחלנו מהסוף להתחלה עם מתכון שהוא בעצם קינוח אבל זה רק כי רצינו להמתיק לכם את ההמשך.. מתכון זה צמחוני 100% וכשר לפסח כאשר הקמח בו נעשה שימוש הוא קמח שקדים.
  • פיצה מקמח תפוחי אדמה – והנה הגענו לעיקריות ומה טוב יותר מפיצה איטלקית טעימה שהגבינה המותכת נוזלת ממנה לכל הקצוות, בצק הפיצה יהיה על בסיס קמח תפוחי אדמה וכל שאר המרכיבים הרגילים שאתם אוהבים בפיצה שלכם, כשר לפסח וצמחוני 100%.
  • סלט תפוחי אדמה – עוד מנה עיקרית טובה, שתמלא לכם היטב את הבטן ומתאימה כמובן לפסח היא סלט תפוחי אדמה אפויים עם שברי אגוזים, מנה שמן הסתם לא מכילה רכיבים לא כשרים לפסח ויכולה בקלות להיות המנה העיקרית שלכם בזכות היותה משביעה וממלאת.
  • קציצות ירק – אז בקציצות חשקה בטנכם? אין בעיה יש אלטרנטיבה טובה לקציצות הבשר גם בחזית הצמחונית, קציצות ירק הן כל כך טעימות ופריכות שלא תוכלו להפסיק לאכול אותן, הן כשרות לפסח, צמחוניות ואם תדעו להכין אותן כמו שצריך אפילו טעימות יותר מקציצות הבשר המסורתיות.
  • קדרת ירקות שורש – המתכון האחרון שלנו יכול להיות בכיף המתכון עליו תשימו את הדגש בארוחת החג שלכם, קדרת ירקות שורש שבושלה במשך כמה שעות על אש נמוכה היא מעדן משביע וכשר לפסח שגם יקשט וימלא את שולחן החג שלכם בנוכחותו הויזואלית היפה והמרשימה.